Výběru vyhovuje 303 titulů.

CRISTIANO RONALDO: BIOGRAFIE

CRISTIANO RONALDO: BIOGRAFIE

Cristiano Ronaldo je jedním z nejlepších fotbalistů planety, který proslul jak svými úspěchy na trávníku, tak rozporuplnou povahou a kontroverzním vystupováním. V pouhých dvanácti letech opustil rodnou Madeiru a bez asistence rodičů se přestěhoval do Portugalska, aby naplno rozvinul svůj mimořádný sportovní talent a dobyl fotbalový svět. Postupně se stal naprostým fenoménem a legendou takových klubů jako Manchester United či Real Madrid.

Cena: 349 Kč

CROSSFIT ULTRA WORKOUTS - INTENZIVNÍ TRÉ

CROSSFIT ULTRA WORKOUTS - INTENZIVNÍ TRÉ

CrossFit je komplexní a funkční trénink, který v sobě kombinuje gymnastiku, rychlost a silový trénink. Toto cvičení není specializované, jeho účelem je vynikat ve všech oblastech tréninku. Kniha přináší nejen samotné tréninkové plány a popisy jednotlivých cviků, ale také užitečné tipy a rady, díky nimž bude cvičení efektivní a zábavné. Dostaňte se do vrcholové formy i vy!

Cena: 149 Kč

CVIČENÍ (NEJEN) PRO SENIORY

CVIČENÍ (NEJEN) PRO SENIORY

Tato kniha obsahuje širší škálu cviků, ze kterých si každý může vybrat podle svých schopností. Může tak svůj věk "seniora" poněkud odsunout, nebo kvalitu svého seniorského věku zlepšit. Nicméně život má určitá pravidla, počínaje narozením, přes rozvoj maximálních schopností až po postupné ubývání sil a změny stáří. Abychom mohli cíleně prodloužit svoji aktivitu, potřebujeme znát to, čím můžeme proces stáří oddálit, čemu se můžeme vyhnout. Známá hesla "Ve zdravém těle zdravý duch" a "Se zdravou myslí nejdál dojdeš" mají svoji platnost.

Cena: 170 Kč

CVIČENÍ PRO POHODLNÉ

CVIČENÍ PRO POHODLNÉ

Kniha seznamuje s jednoduchými nenáročnými cviky, nabízí účinný program cvičení k udržování dobré fyzické formy, k rovnovážnému posílení všech částí těla a k udržování svalové pružnosti a posilování vnitřního svalstva; doporučuje se cvičit 15 minut denně. Výhodou cvičení podle této příručky je, že není třeba docházet do fitcentra nebo do tělocvičny, lze cvičit doma, některé cviky (např. proti stresu) i příležitostně přes den kdekoli. Cvičení se provádí většinou vleže nebo vsedě a je vhodné pro zájemce všech věkových skupin. Vyšším věkovým skupinám pomůže k motivaci, že působí příznivě proti artróze, osteoporóze, nabírání na váze. Cvičení nemá žádnou kontraindikaci – mohou ho provádět všichni, i starší lidé a těhotné ženy.

Cena: 295 Kč

CVIČENÍ SE SANCTBANDEM

CVIČENÍ SE SANCTBANDEM

Kniha nabízí zájemcům velmi rozsáhlé možnosti využití revoluční cvičební pomůcky – gumových pásů Sanctband. Elastický odpor, který tyto pásy při cvičení kladou, umožňují jednoduchým způsobem posilovat oslabené svaly, uvolňovat kontraktury opačně posilujících svalů. Odborně navržená cvičení napomáhají při rehabilitaci po zranění, zlepšují pohybové schopnosti seniorů, zvyšují kondici a pomáhají při léčení mnoha chronických chorob. Cvičební gumy Sanctband se používají hlavně v rehabilitačních centrech, klinikách, školních tělocvičnách, fitness centrech, při aerobiku a při domácím cvičení.
Autorka při setavování cvičení uvedených v této knize vycházela ze současných poznatků.

Cena: 490 Kč

CVIČÍME NA VELKÉM MÍČI

CVIČÍME NA VELKÉM MÍČI

Zábavné, účinné a levné cvičení, a navíc 50 minut cvičení na DVD! Cvičit můžete v bytě nebo na zahradě, nemusíte nikam chodit, stačí si sehnat míč. Pokud chcete mít ploché břicho, pevný zadeček a štíhlá stehna, tato kniha vás k tomuto cíli dovede. Autorky, zkušené instruktorky fitness a odbornice na tělovýchovu, pro vás sestavily ověřené ideální série cviků, aby vaše cvičení bylo co nejefektivnější.

Cena: 297 Kč

CVIČÍME S DĚTMI TAJ-ČI

CVIČÍME S DĚTMI TAJ-ČI

Hravé pohybové aktivity

Cena: 199 Kč

CVIČÍME S PRUŽNÝMI PÁSY

CVIČÍME S PRUŽNÝMI PÁSY

Tato kniha vám ukáže, jak s pomocí speciálních sestav cviků za použití pružných pásů dosáhnout během krátké doby vysněné postavy. Neslibuje nereálné či přehnané cíle, ale naučí vás, jak mít radost z pohybu a jak si zpevnit celé tělo, abyste se v něm cítili co nejlépe.

Cena: 199 Kč

CVIKY A PROTAHOVÁNÍ PŘI SEDAVÉ

CVIKY A PROTAHOVÁNÍ PŘI SEDAVÉ

Zatočte s bolestí zad způsobenou dlouhodobým sezením! Pomocí jednoduchých cviků, které můžete snadno provádět v kanceláři či doma, předejdete i vážnějším problémům. Sezení je někdy označováno jako „nové kouření“. Je podobně nebezpečné – nenápadně poškozuje zdraví a zkracuje život. Často sedíme nejen v zaměstnání, ale i cestou do práce a doma u televize nebo počítače. Zasportovat si dvakrát týdně nic nezachrání! Důležité je dělat si při sezení přestávky, krátce si zacvičit a více chodit. Tato příručka nabízí vše potřebné k tomu, abyste se i v kanceláři udrželi v pohybu a zdraví. Představuje jednoduché, ale velmi účinné cviky pro posílení a mobilizaci různých částí těla, pro protahování a automasáže, které vám efektivně a snadno pomohou při problémech způsobených dlouhým sezením a umožní vám předejít dlouhodobým škodám. Autorem této knížky je zkušený lektor školy zad a odborník na funkční trénink a podporu zdraví na pracovišti.

Cena: 199 Kč

DĚJINY KUNG-FU

DĚJINY KUNG-FU

Čínská bojová umění kung-fu jsou cestou mistrovského ovládnutí sebeobrany a fyzických dovedností, která si na Západě získává stále větší oblibu. V rozmanitosti stylů, škol a interpretací technik se nezasvěcený zájemce jen těžko orientuje, a proto uvítá právě tuto příručku, která se snaží toto spletité téma zpřehlednit. Historický úvod seznamuje se vznikem tradic čínských bojových umění a jejich původními kořeny. Další kapitoly seznamují s různými styly, s jejich využitím i charakteristickými prvky, a především s členitým systémem šaolinského kung.fu, v jehož rámci existuje celá škála útočných a obranných přístupů, z nichž velká většina je prakticky neznámá (tzv. vnitřní kung-fu). Důležitou částí je i pojednání o moderních stylech bojových umění a jejich nejvýznamnějších současných představitelích.

Cena: 268 Kč

Stránka: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  z  31

 
Vyrobil: Kašpárek